Samferdsel
Målgruppa for tenesta er brukarar av kommunale vegar.
Tenesta skal levere tilbod etter Veglov og Vegtrafikkloven
Tenesta er organisert under Hovedutval for lokal utvikling og Tenesteområde for lokal utvikling.
Viktige vedtak i 2018 | Saksframlegg | Protokoll |
Kommunale vegar - Vegstandard og nivå av vedlikehald | HLU 59/18 | HLU 59/18 |
Kommuneplanen sine mål |
Fleire enn før går eller syklar til skule og arbeid.
Status på mål i økonomiplanen |
Målsetting | Indikator | Resultat 2018 | Mål for 2018 | Mål innen 2021 |
Fleire brukar sykkel til jobb og fritid. | Punkt for automatisk telling. | 0 | Etablera 1 tellepunkt. | |
Det vert ikkje etablert tellepunkt i kommunal regi. Statens vegvesen etablerer eit tellepunkt i Klepp som Klepp kommune kan hente ut statistkk fra og bruke i sykkelfremmende arbeid. |
Betre oversyn over det kommunale vegnettet.
- Programvare for vegforvaltning (RoSy BASE) etablert. Denne gir betre oversikt over vegelement, nivå på drift og behov for vedlikehald
Betre og meir energieffektive veglys.
- Gjennom prosjekt for LED-gatelys skifter Klepp energi ut gammel kvikksølvarmatur i samtlige kommunale gatelysmaster i løpet av 2019 og 2020. Dette vil gi betydelig økonomisk gevinst i reduserte strømutgifter og positivt klimarekneskap
Framtidsutsikter |
- Uforming og politisk behandling av bompengepakke for Jæren
- Investere i miljøpakkar som følge av bompengepakken og utsikta auka trafikk på sidevegar
- Oppstart av planlegging av dobbeltspor på Jærbanen, under føresetnad av at kommunane sitt initativ om forskottering av midlar blir motteke
- Utvikling av infrastruktur i samsvar med valgt trasè for E39
- Vedlikehald av kommunale bruer bør ha prioritet dei komande åra
- Mogleg endring drift i kilometer kommunale vegar og tilhøyrande konsekvenser for vedlikehald og drift som følgje av nedklassifiseirng av fylkesvegar
- Finna rett nivå på drift av det kommunale vegnettet og få tilstrekkelig me driftsmidler til å halda kvaliteten på forsvarleg nivå
- Det må og utarbeidast hovudplan veg, der driftsbiten er eit kapittel, og nye vegar og ei bevisst haldning til kva som kan vera kommunale vegar og fylkesvegar er eit anna. Dete for å førebu ei eventuell nedklassifisering av fylkesvegnettet
Nøkkeltal | Klepp 2016 | Klepp 2017 | Klepp 2018 | Kostragr.7 | Time | Hå | |
Kvalitet | Vegar og gater utan fast dekke | 22,5% | 10,8% | 10,8% | 30,9% | 0,0% | 1,3% |
Andel kommunale vegar og gater utan fast dekke Av kulturminnehensyn har ikkje Postvegen fast dekke, som dreg opp talet for Klepp. |
|||||||
Dekningsgrad | Gang- og sykkelveg | 19 | 19 | 19 | 14 | 13 | 26 |
Gang- og sykkelveg i km som er eit kommunalt ansvar pr. 10 000 innb | |||||||
Enhetskostnader/ produktivitet | Kommunal veg og gate | 63912 | 78637 | 65794 | 93640 | 102344 | 47090 |
Bto. dr.utg. ekskl. avskrivingar i kr pr. km kommunal veg og gate | |||||||
Gatebelysning | 709 | 854 | 767 | 708 | 608 | 882 | |
Bto. dr.utg. i kr til gatebelysn. pr. lyspunkt, kommunal veg og gate | |||||||
Teoretisk innsparinspotensiale samanlikna med | Beste kvartil Kostragr.7 | Gj.snitt Kostragr.7 | Time |
Hå |
|||
Samferdsel (mill kr) | 3,0 | -1,7 | -3,7 | -1,5 |
Budsjettfordeling | Rekneskap 2017 | Rekneskap 2018 | Vedteke budsjett 2018 | Justert budsjett 2018 | Avvik 2018 |
Sentraladministrasjonen | 0 | 500 | 500 | 500 | 0 |
Lokal utvikling | 6417 | 6777 | 5891 | 5891 | 886 |
Sum budsjettposter | 6417 | 7277 | 6391 | 6391 | 886 |
Avskrivingar, fordelingar mm | 8974 | 9360 | |||
Avskrivningskostnader er ført felles for heile kommunen og blir ikkje budsjettert, men vert rekna med i nøkkeltal og indikatorar. | |||||
SUM | 15392 | 16637 |